Totalt antall sidevisninger

tirsdag 15. februar 2011

Hvor er viljen?

Vært oppe siden i over 3 timer allerede, men sitter enda i morgenkåpen til mannen. Sendt avgårde eldste på skolen og yngste sitter med lego å leker seg. Og her sitter ho mor, med morgenkåpen på halvt hold, magen hyler, men orker ikke gå på kjøkkenet å ordne en brødskive eller reise meg opp for å gjøre noe fornuftig.

Har i grunn allerede avlyst dagens zumba, kjenner kroppen gjør motstand med en gang jeg tenker på å røre meg. Jeg vil helst ikke gjøre noe i dag. Skulle ønske mannen var hjemme så denne kobba kunne plassert seg godt til rette igjen i sengen. 

Men så slår det meg, det er slike tanker som har gjort meg til den personen jeg er i dag. En småfeit, noe lat, lite sprudlende småbarnsmor. Og jeg liker det IKKE. 

Så nå skal jeg tvinge den feite ræva mi ut av morgenkåpen og få på meg treningstøy, spise litt frokost, få unnagjort litt husarbeid og så la formene riste vilt til zumba rytmer. Etterpå skal kroppen få hvile og det skal minstemann også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar