Totalt antall sidevisninger

fredag 18. februar 2011

Hvordan skal en tykk person bøye seg?

Dette er det som opptar mitt noe store hode for tiden.
Dere skjønner, en dag da vi var på handletur så mistet jeg en matvare på gulvet. Ble stående å se meg rundt på de menneskene som var tilstede. Ble lettere panisk da jeg ikke så verken mannen eller barna var i nærheten.

Herregud, jeg måtte ta den opp selv. Hvordan skulle jeg gjøre dette? Bøyde jeg meg rett ned med strake ben ville min brede rompe breie seg enda mere ut og kanskje vekke oppsikt. Bøyde jeg meg ned på huk kunne jo kanskje buksen min revne, og tenk å vise trusen sin til fremmede og selvfølgelig hadde jeg på meg en bestemor truse den dagen så det kunne jeg jo ikke ta sjangsen på.
Så mens jeg stod der stiv som en stokk og tittet ned på den matvaren jeg hadde mistet på gulvet så la jeg plutselig merke til at enkelte hadde begynt å følge med på meg, de tenkte nok, skal hun bare stå der eller plukke den opp?

Fikk mer panikk og prøvde halvhjertet å bøye meg ned sidelengs, noe som ikke var så vellykket da jeg nesten mistet balansen. Hva skulle jeg gjøre????

Akkurat i det jeg hadde tenkt å flykte kom mitt yngste barn hoppende bortover lykkelig og stoppet rett foran meg, tittet smilende på meg og plukket opp varen til min store lettelse. Jeg hadde blitt reddet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar