Totalt antall sidevisninger

lørdag 27. november 2010

På tur i mørket




Det ble tur på meg og røret til slutt, men da jeg endelig kom meg ut så hadde dagslyset forduftet. Og jeg som skulle ta så mange fine bilder av den vakre naturen som er rundt oss. Tror nok min rompe har satt seg ned i et spann med sirup.

Jeg ble overasket over kulden ute, det er litt upraktisk med den for tiden. For jeg har ikke fått skaffet meg varme klær så jeg hutrer rundt i en tynn jakke som jeg ikke får noe varmt under siden den sitter for stramt rundt magen. Men det var den største størrelsen de hadde i jakker på xxl, damestørrelser gikk tydligvis ikke lengre til xl. Jeg tenkte jo i mitt sinn: ja, men jeg skal uansett ned noen kg i løpet av kort tid. Men her sitter jeg 7-8 mnd etter kjøpet og den er like stram om magen. Men får se det positivet i det, den holder bilringen godt på plass når jeg løper.

Jeg og røret fikk plutselig fart på oss da vi nærmet oss huset, og da småsprang jeg bortover snestien, gelekroppen ristet i takt med bena mine i det de traff bakken og ga en herlig lyd fra seg i den knasende sneen, var som dunkende trommer som spilte i takt med fettet på kroppen min. Var faktisk veldig forfriskende og idyllisk i tussmørket i skogen, eneste som dempet den gode følelsen i kroppen min var da jeg sprang og ble minnet på at jeg er nok ikke så stram i fisken som jeg en gang var. Men kanskje endrer det seg en dag.

3 kommentarer:

  1. Klokken er foresten 19:19. Irriterende at den klokken er feil.

    SvarSlett
  2. Gå inn på innstillinger på bloggen din, så underkatogorien formatering, der kan du forandre tidsone:)

    Du kan også gå inn på innlegg og så på underkatogorien rediger innlegg, der kan du gå tilbake til de innleggene du har skrevet og redigere dem. Når du redigerer innlegg på den måten, kan du også forandre på klokkeslett (og dato).

    Bloggen blir bra den:) Jeg vet egentlig ikke helt hva som fenger meg mest, men jeg vet at jeg må få med meg det neste du skriver;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hjelpen. Det var snilt av deg.

    Ble faktisk inspirert av bloggen din i dag, var innom nille og røsket med meg 2 røde kubbelys til 10 kr som jeg har planer om å sette på et fint fat og pynte med kanelstenger og julekuler :) Ikke helt det samme som du hadde på bloggen, men det var fra deg jeg fikk ideen.

    SvarSlett