Totalt antall sidevisninger

fredag 26. november 2010

Ja, kanskje jeg skal skrive litt om hva som inspirerte meg til å blogge, jeg syns rett og slett vi trenger en blogg med cellulitter, strekkmerker, overvekt, hengemage og pupper, begynende dobbelhake og gnissende lår.
Og siden jeg er innehaver av alle de overnevnte ord så satte jeg meg ned på dobbelrompa mi og startet denne bloggen, jeg har ofte tenkt at jeg burde skaffe meg en hobby, og med mine 105 kg så sier det seg selv at jeg foretrekker godstolen framfor jogging i flott natur.

Men når det er sagt så må dere ikke tro jeg later meg dagen lang, ofte undrer jeg meg på hvorfor min vekt ikke rikker seg av flekken. Fantaserer hver gang når jeg stiller meg på vekten: Hvis jeg bare kjøper en ny vekt så viser det seg nok at denne vekten viser et altfor høyt tall for min korte kropp. For en billig vekt fra ikea kan vel ikke være rett, ikke sant?

Jeg er foresten en hjemmeværende husmor med to barn som elsker karamell, i jula skal det bli mye knekk her i huset. Er gift med en flott og veldig slank mann så dere kan tro jeg føler meg som en strandet hval ved siden av han, heldigvis elsker han meg på tross av en kvaspete kropp.
Vi har også en hund som virkelig ikke står i stil til meg, han er et lite ovnsrør, så jeg ser nok sikkert litt komisk ut når jeg farter rundt med røret mitt på tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar