Totalt antall sidevisninger

søndag 28. november 2010

Ut på tur aldri sur

I kveld var det vanskelig å finne skrivelysten, men jeg skal gi det et forsøk. Var i en nokså dyster stemning, kan det være på grunn av mørket som omslutter oss, eller er det fordi jeg ble påminnet min fysiske form da jeg med godt mot trasket avgårde på tur med røret i ettermiddag. Halvveis i turen valgte jeg å snu, var rett og slett forbannet siden magefettet hadde frøset til is, det føltes slik i hvertfall. Jeg hadde lånt superundertøy som tilhører min slanke kjekke mann, og det varmet godt det, men etter en liten stund rullet det seg oppover magen og havnet under brystene. Jeg er sikker på at hadde jeg vært flatbrystet hadde genseren rullet seg vidre over hodet!
Og i den kalde luften var det ikke noe særlig og være bar på magen under en tynn tynn jakke. Jeg prøvde å holde et raskt tempo hjemover, men midt i den største bakken måtte jeg sakke ned farten for da hadde jeg nesten ikke pust igjen.
 

Denne slake bakken slet på min tunge kropp. Det positive med turen var at kroppen fikk seg en 40 minutters trim tur i sprengkulda. Noe som min bare mage fikk erfare, for magen er fortsatt frossen flere timer etter vi var på vandring.

Det er foresten ikke bare superundertøy som har en tendens til å legge ut på rulling, nei her ruller trusene nedover, singletten oppover og pluselig er jeg nesten avkledd. For bukser sklir ned i takt med trusene, jeg har aldri heist på bukser så mye etter jeg ble polstret rundt magen. Hurra for tights moten sier jeg bare, for tightsene kan jeg heise opp til puppene. Men nå er det desverre begynt å bli for kaldt ute for mine elskede tightser, jeg må nok fram med bukser som strammer om magen og joggebukser som sklir ned. Nei nå er det triste tilstander i klesskapet. Så er det noen som har tips til behagelige klær så kom gjerne med de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar