Totalt antall sidevisninger

lørdag 27. november 2010

Ny dag, nye muligheter

Jeg har allerede tatt knebøy, situps, armhevninger og trent aerobic i dag. *kremt* I allefall i hodet mitt. Dere aner ikke hvor effektiv jeg er i mine egne tanker. Problemet er nok den uovervinnelige dørstokk mila. Hvis det er noen der ute som har overvunnet den så gjerne fortell meg hvordan dere klarte det. 

Men det jeg SKAL gjøre i dag er å gå tur med røret mitt og mitt flotte kamera. Som jeg desverre har oversett i over et år grunnet latskap og dårlige unnskyldninger ovenfor meg selv. Men NÅ er det slutt på det, i allefall i dag så får vi se i morgen hvor positiv mine tanker er.

Kanskje blir det noen fine bilder til min nye blogg. 

1 kommentar:

  1. Hva i alle dager er det som feiler klokken på bloggen min?
    Klokken er absolutt ikke 04:43, men den er i følge min datamaskin 13:46

    SvarSlett