Totalt antall sidevisninger

mandag 29. november 2010

Zumba

Fikk plutselig for meg på tidlig natta at nå skulle mor ha seg zumba, ordnet meg profil på tvshop og sendte avgårde en bestilling. Så får vi se om vi får i gang danserytmene i denne kroppen, ikke at jeg noen gang har hatt noe særlig til rytmer. Jeg er den personen som prøver så hardt jeg kan og være fleksibel i bevegelsen, men har funnet ut at jeg har tre favorittbevegelser og når jeg har fått litt alkohol i skrotten tror jeg gjerne selv at jeg danser bra nok til at andre ikke ler lett av meg. Har jeg drukket alt for mye tror jeg gjerne at jeg kan hive meg på latino rytmene, og dere kan jo prøve å se det for dere, lille meg på over 100 kg prøver å riste på hoftene til trasig popmusikk. Godt jeg kun er ute 1-2 ganger i året. Og som regel er jeg ganske så kjedlig, heldigvis. Fylleangst er noe av det verste et tandert sinn trenger dagen derpå.

Nå får vi vente i spenning og se om zumba er noe jeg klarer og holde fokus på, jeg er som regel ivrig i starten, men mister fort lysten når jeg starter prosjekter. Det gjelder det meste, jeg er forferdelig flink til å starte på ting, men hater å fullføre. Kan med stor iver finne ut at jeg skal sortere sokker og strør de utover stuebord, sofa og gulv. Så går jeg lei og de aller fleste sokkene ender tilbake i sokkekurven uten sin like make.

Let's ZUMBA folkens.

2 kommentarer:

  1. Heisan!!! joda, vi er flere:DDD Som veier mer enn 100, har celluitter og pupper som henger og slenger, og ikke kommer lenger:DDDD Og som drømme rom å være slanke, men har oppdaget at det koster mer enn vi makter:DDDD Og som har ektemenn som elsker oss endog:DDD Klemz

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar. Er ganske rart at man finner trøst i å dele samme skjebne som noen andre :)

    Var innom bloggen din. Så flink du er med håndarbeid, har aldri funnet roen med slike ting. På skolen jeg gikk som barn ligger enda mange av mine halvferdige prosjeker.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett