Totalt antall sidevisninger

onsdag 15. desember 2010

105 kg og seilende

Om det er opp eller ned aner jeg ikke, men vekta vipper mellom 104, 105 og 106. Står mest på 105, vurderer sterkt å kjøpe ny vekt. Men da er jeg redd den kanskje viser et enda høyere tall.
Jeg vet ikke hvor mye man kan stole på en vekt som koster under 50 kr på ikea.

Jeg har danset zumba mange ganger, men har hatt en pause i hele helgen og fram til nå. Skal vel få svingt rompa igjen i morgen, for jeg klarer ikke stå her og disse med flesket mens gubben er hjemme, nei best å ta det når han er på jobb.

Jeg skulle kjøpe nye sko i helgen også, men har helt gitt opp, mine ben er herved for tykke, de passer ikke i sko mer. Jeg er evig dømt til å gå i mine utslitte stinkende tur joggesko som har overlevd 8 sesoner med både varme, kulde, fukt og en hel masse regn. Helt utrolig at de holder sammen enda. Hadde jeg ikke nok med å bekymre med over mage, lår, hake, hengepupper, cellulitter, strekkmerker og løs hud? Neida måtte får en ny bekymring, nemlig feite foter. Så nu har jeg nok en ny ting og vemmes over. Jeg blir nesten på gråten jeg, mannen spør sikkert for å vise meg at han kan være oppmerksom: Har du ikke funnet deg nye sko enda vennen? NEI for tenk! INGEN passer meg. Blir som en trassig liten unge, jeg slamrer døren og boikotter datarommet resten av kvelden.
JA og her har jeg tenkt å sitte.

Danser zumba barbent og det er IKKE å anbefale.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar