Totalt antall sidevisninger

tirsdag 28. desember 2010

HURRA!! Ehhhh...

105 kg igjen, det tallet kjenner jeg godt. ARG, er nok min egen feil at vekten har steget. 
Jeg er syk, skikkelig influensa, ligger for det meste som en slaktet hval på sofaen. Spiser lite siden halsen er vond, men drikker et hav med brus. 

Er lenge siden denne kroppen har disset til zumbarytmer, må vel starte opp igjen. Mannen er litt irritert over at jeg har brukt 600 kr på zumba som ikke blir brukt. Jamen sier jeg, er jo syyyyk. Nå ja, men har hatt dager jeg var lat på også, jeg kommer med gode unnskyldninger og han får dårlig samvittighet og og beklager seg. Hehe, jeg har mannen i min hule hånd. For han har rett, jeg var lat mange dager før spysyken og influensaen kom.

Men nå er det et eneste nyttårsforesett som gjelder. Zumba og under 100 kg før sommeren :) 

Så til min kjære mann hvis du noen gang leser dette så ikke tro du har rett selv om jeg skriver det her ;) Elsker deg for evig, hilsen din elskede hval.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar