Totalt antall sidevisninger

onsdag 8. desember 2010

Cardio party

Da har kroppen fått seg trim med zumba. Og det var TUNGT. Jeg måtte stoppe etter en halvtime og spole til slutten og tøye ut. Jeg fikk så sting at jeg trodde jeg skulle omkomme øyeblikkelig.
Var like før jeg tastet inn 113 på telefonen. Nå sitter jeg her med en blanda følelse, føler meg veldig tilfreds, men også skamfull over å måtte skippe 2o minutter med trening.
Og jeg har vondt plasser jeg har glemt eksisterte. Jeg vet ikke om jeg rett og slett skal bytte tilbake til treningsvideoen i morgen og ta den økten som varte i 20 minutter. Eller skal jeg prøve meg igjen i morgen på 50 minutter cardio party.

Jeg må bare IKKE gi opp dette også. Jeg er dritt lei av unnskyldingen jeg lager til meg selv. Faen også, jeg er da ikke så tafatt at jeg mister motet med en gang. Jeg var ikke slik før i hvertfall. Nå føles det ut som om alt er et slit. Bare det å presse seg inn i klærne er et ork, mange dager har jeg lyst til å vasse rundt i min elskede zebranattbukse og en stor t-skjorte, er i allefall mye lettere det enn å bruke opp til en halv time på å prøve og finne klær. Det rare er at jeg nesten ikke eier klær, jeg orker ikke bruke penger på denne vasne kroppen.

Hehe, jeg stilte meg foran speilet i går i bar overkropp og ristet på kroppen, det var litt av et skremmende syn. Snakker om deig og gele på en gang.

2 kommentarer:

  1. Nei ikke gi opp, synes du har kommet så godt i gang allerede:)

    At du har vondt plasser som du ikke viste eksisterte er jo bare et godt tegn (selv om det føles som alt annet enn godt;)) Men en trøst er jo at kondis og utholdenhet blir bare bedre og bedre for hver gang man trener.

    Du burde ta et godt langt bad (eller dusj) etter en tøff treningsøkt, skjem deg selv med ansiktsmasker, kremer og andre velvære-ting som du vil ha. Til slutt setter du deg i god stolen med en kopp te og kan slappe av med god samvittighet. :)

    Det er viktig å ikke glemme å kose seg litt:) Synes forresten også at du burde kjøpe deg noen nye klær, kanskje du f.eks kjøpe deg et nytt plagg for hver andre kg. Utrolig hva klær kan gjøre for utsene, og kanskje det kan virke motiverende å se at man får et større utvalg etterhvert som kg forsvinner:)

    Stå på :)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar :) Ja garderoben min trenger nye klær. Har slitt ut det meste, men jeg vil ikke kjøpe klær til meg selv. For hver gang jeg prøver ender det opp med at jeg blir lei meg og sur resten av dagen.

    Jeg skal ikke gi opp. Selv om jeg vurderer det hele tiden. Hadde faktisk ikke tenkt å trene i dag, men så kom ungen med en blank leke mens jeg lå på sofan og da jeg så tryne mitt ble jeg skremt. Så da ble det zumba :D

    SvarSlett