Totalt antall sidevisninger

fredag 3. desember 2010

Julegaveshopping og gnagsår

Ja, etter flere timer traskende på et kjøpesenter så endte jeg kun opp med middag til helgen og gnagsår mellom beina. Ingen julegaver.
Så nå er det fram med zinksalven og be om at det er grodd til en ny runde med shopping i morgen. Godt man har små barn i huset når mor også blir sår mellom beina. Ja er det ikke cellulitter og strekkmerker som skal plage mitt sinn så er det vonde gnagsår. Andre får gnagsår av skoene, jeg får av truser og bukser.

O'hellige Zumba Guder la mine lår bli gnagsårfrie. Jeg venter foresten enda på min kjære zumba instruktør som skal komme med posten. Gleder meg til kroppen skal disse til spenstige rytmer, jeg er allerede begynt med dansingen i mitt hodet, jeg har danset i flere dager, så får håpe man ikke er lei allerede når jeg skal hoppe og sprette i virligheten på stuegulvet. 


Et bilde fra en av mine ''trim''turer. Denne var foresten gnagsårfri. 

2 kommentarer:

  1. Dersom du bor i nærheten av Moss, så kan vi begynne å gå turer sammen fra 01.januar 2011. Jeg trenger og komme meg ut, gå turer, trene på treningssenter. Har prøvd, men når man sliter med angst, så sier det seg selv at det er lettere og bli hjemme. Vet du om noen steder som driver med Zumba? Kunne vært morsomt og prøvd det. Tenker vi veier like mye, jeg snuppa. Det er bare det at det siste året har jeg vært mer opptatt at av blogging og finne mine interiør stil, eller retter sagt: Finne meg sjøl og min kreativitet. Så trening har blitt lagt vekk på kottet, sammen med trenignssko og treningsklær:DDDD En bekjent fortalte meg at når sjela blir opptatt med å overleve, fremfor og bruke de kreative sansene, så undertrykker man nødvendige behov, for og overleve. Så lommeboka er tom, regningene hoper seg opp, men jeg har hatt en fantastisk høst likevell. Jeg har funni meg sjøl:DDDD Klemz

    SvarSlett
  2. Hei akkurat nå så skulle jeg virkelig ønske jeg bodde i nærheten av Moss, men jeg gjør desverre ikke det. Skulle gjerne gått turer med deg :)

    Jeg har bestilt meg zumba filmene fra tvshop, sliter selv med angst og tror ikke jeg vil takle å gå på et treningssenter, er redd for å gå alene og redd for å føle meg dum, så derfor fant jeg ut at jeg kunne jo likså godt trene her hjemme i min trygge stue. Kom på ideen da jeg satt å mimret om morgengymnastikken som gikk på tv for mange år siden, så da søkte jeg litt rundt på nett om hva som var ''in'' av hjemmetreningsfilmer, og da dukket zumba opp over alt.

    Vet at mange treningssenter også har satt opp program med zumba. Så kanskje når vi får bedre råd og jeg mer guts så kan det hende jeg melder meg inn på elexia el.

    Så godt å høre du har funnet deg selv, tror vi alle trenger å gå inn i vårt skall og bli kjent med oss selv igjen. Er lett og glemme seg selv når man har så mange andre å tenke på og være bekymret for :)Og plutselig har man forandret seg uten at man selv har lagt merke til det.

    SvarSlett