Totalt antall sidevisninger

tirsdag 7. desember 2010

ENDELIG

skal det bli romperisting på høyt nivå med zumba. Fikk den i dag og skal ta en økt nå i kveld, klarer ikke vente til i morgen :)
Skulle egentlig starte opp i ettermiddag, men dvd-spilleren hadde visstnok tatt kvelden, men mannen min visste råd, han koblet opp sterioanlegget til tven så sa blir det zumba i kveld. Synd han ikke kom på det tidligere, hrmf.

Prøvde meg på datarommet, men endte opp med og slå i veggen, og det var ikke noe godt. Slo så hardt at det dirret i flesket fra skuldrene og helt ned til fingertuppene.

Legger ved noen bilder fra vår vakre natur. Tok disse bildene i går da jeg var å luftet flesket og røret. Det gir meg motivasjon og ta med kameraet når jeg går tur, for da leter jeg etter motiver og ender som regel med å ta de tungeste skogsveiene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar