Totalt antall sidevisninger

onsdag 22. desember 2010

Julenisser, oppkast og badevekt

I helgen fikk hele familien omgangssyken, så julenissene har enda ikke sett dagens lys.
Jeg ble hardest rammet, jeg ropte på elgen i 23 timer i strekk.
Kiloene rant av, rett og slett. Jeg veide plutselig 99 kg! Under 100. Helt utrolig.
Etter hver dorunde klamret jeg meg fast til vasken og besteg badevekten med utstø ben.
Med tårer i øynene holdt jeg fast til knoklene ble hvite og det var på tide med en ny runde med rop etter elgen.

JEG veide 99 kg. Men så begynte formen å komme seg sånn smått og jeg fikk til å innta veske. Etter en 20 glass med vann og null oppkast veide jeg 100 kg. Kjente kroppen med ett føltes tyngre. Jeg tvingte i meg et lite pizzastykke og drakk litt brus, vekten gikk opp til 101. Jeg begynte å sørge, IKKE gå opp mer tenkte jeg.

Nå etter to dager med mer og mer mat og drikke veier jeg 102, livredd for at vekten skal komme opp i 105 igjen. Kanskje jeg skal bestille omgangssyken på nytt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar