Totalt antall sidevisninger

torsdag 9. desember 2010

Jeg klarte det!

Hele 50 minutter med cardio party, jippi!
Vi sier ingenting om at det var ganske så halvhjertet på slutten, det er hysj hysj.
MEN jeg får stiiing, og det gjør vondt. Måtte ta en pause på 2 minutter.

Jaja, men jeg KLARTE det. Det som er det store problemet nå er at jeg ser ut som en bortkommen sjøku som har strandet. Jeg vurderer sterkt å ta meg en dram neste gang, for av en eller merkelig grunn blir jeg verdensmester i hofteristing, 'kremt' tror jeg selv iallefall. I klinkende edru stilling så er jeg stiv som en stokk. 
Er jeg alene om det problemet? Eller er vi flere som løsner i kroppen av noen lekre drammer.

Nå skal jeg på utflukt, hvis jeg klarer å reise meg fra denne stolen som har grodd fast i meg. Vi snakkes senere. Snart er det endelig helg igjen :) Da skal denne tjukka ut på tur å ta noen natur bilder til bloggen.

En ting til, er det mulig å bli for feite for skoene sine? Jeg måtte rett og slett ta de av! AUUU, bena mine. Jeg kjøte de for to år siden da jeg veide 20 kg mindre. Dyre areobic sko som har støvet i boden siden den gang. Ser flunkende nye ut. Men nå har altså fotene mine blitt feite de også :o SJOKKERENDE oppdagelse. 







 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar