Totalt antall sidevisninger

torsdag 2. desember 2010

Jeg venter og venter.....

På zumba, bestilte det på søndagskveld/tidlig natt. Og håper jeg får det før helgen. Jeg VIL at dette skal fungere, at det ikke blir bortkastet med penger. Jeg har aldri brukt penger på noe slikt før så er spennende, har store forventninger.

Denne måneden her byr på mange prøvelser for meg, det er familiemiddager, julegaveshopping, arrangermanger med barna og så er det selveste julaften, der hele familien samles, alle tar bilder. Har en onkel som er ivrig på å filme, han tar seriøst helt av med videokameraet sitt. Han sitter å ruger på det hele dagen.
Og jeg verger meg, er jo så mye å huske på når noen kommer med fotoapparatet sitt, opp med øynene, inn med magen og fram med haka, og for all del se GLAD ut. Klarer jeg å snike meg unna bilder så gjør jeg det, og det er trist, for jeg har masse bilder av barna og mannen, men nesten ingen jeg er med på.

Ha en fin helg, i morgen er det endelig fredag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar