Totalt antall sidevisninger

lørdag 4. desember 2010

Deler noen bilder med dere i kveld





Etter en ny runde med shopping på jakt etter julegaver endte vi opp med to gaver etter fire timer. Og et nytt gnagsår til meg, så nå er det en ny runde med zinksalve, jippi.
Jeg var hos frisøren i dag og da oppdaget jeg til min forferdelse at jeg hadde gått opp ti kilo i ansiktet, veide meg med en gang vi kom hjem og veier fortsatt 105 kg. Men av en merkelig grunn har jeg lagt meg ut i tryne. 
Hoff, kan det heller ikke legge seg på rompa da? Jeg vil beholde ansiktet mitt fettfritt, men neida er blitt breiere og dobbelhaka er mer framtredende.

Så i rein frustrasjon har jeg spist mange karameller, nå skal jeg finne en truse som ikke gnager og gå ut med røret. Kanskje kan jeg legge meg med et snev av god samvittighet også.

Zumba instruktøren min kom desverre ikke i dag heller, må nok vente til mandag for å riste løs på flesket. Nå skal julegrisen bli fettfri, i allefall håpe på det. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar